Проблематика немотивированных сотрудников

Кожна компанія реалізує стратегію роботи на ринку і набір способів її досягнення, відповідних зовнішнім і внутрішнім ситуацій. Передбачається, що кандидати приймають стратегію і тактику компанії, мають бажання, знання та досвід для ефективної роботи. Таким чином, кандидат обіцяє компанії вносити свій цінний внесок у досягнення цілей компанії. Якщо кандидат приймає обумовлені зобов’язання, а насправді їх не виконує, то виникає питання: « З якою метою він прийшов працювати і чому прийняв зобов’язання, і не виконує їх?»

Очевидно, що такою роботою він скоріше заважає компанії, шкодить їй.

Приклад: операціоніст банку, нахамив великому клієнтові, «допомогла» банку втратити гроші. Клієнт пішов. Результат: планована прибуток банку втрачена, реноме зіпсовано, клієнт замість послуги отримав стрес, НR департамент в жаху – бюджет на підбір і навчання співробітників витрачений неефективно ….

Як побачити таких кандидатів і співробітників, які не працюють, відповідно до зобов’язань, прийнятих на початку роботи? Як ми: колеги, керівники або клієнти таких працівників відразу бачимо і відчуваємо? Ви відчуєте, що сильно їм псуйте життя, заважаєте працювати «тупими» питаннями, уточненнями, бажанням отримати щось. Побачите, що це Ви тут для них, а не навпаки. Вам захочеться скинути напругу , тупнувши ногою або стукнувши кулаком. Є інший варіант : вони посміхаються і неймовірно ввічливі, обіцяють і потім … нічого не роблять. Щиро дивуються, коли ми сердимося і вимагаємо свого, покладеного нам.

Однією з причин, на мій погляд, є внутрішня неузгодженість станів: « я хочу », « я можу» і « я повинен ( а )».

Перше і друге відображають внутрішню мотивацію співробітника, а третє – зовнішню. Ідеально, коли всі види мотивації узгоджені і об’єднані в цілісність. Коли люди ігнорують «своє хочу і можу», погоджуючись на будь-яку роботу за принципом «стерпиться, злюбиться», виходить, що потім вони роботу саботують, халатно ставляться до завдань, крадуть, завдають шкоди, скандалять з колегами, керівниками та клієнтами. У підсумку заважають працювати всім!
Як побачити кандидата / співробітника, мотивованого до роботи? Пропоную Вам серію питань на етапі співбесіди з кандидатом, або бесіди зі співробітником плюс увагу до своїх відчуттів.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *